Sega dagar

Nu har jag legat hemma i tre dagar utan att göra nånting fastän jag har saker att göra här hemma. Får sån ångest att tänka på det och att komma igång. DET ÄR SÅ SVÅRT.
 
Däremot börjar jag att bli riktigt uttråkad här hemma. Har bara kollat på filmer typ. MEN imorgon har jag jobb så då har jag inget val att anstränga mig. De har även fest på DAAM imorn som jag och Erica ska gå på!
 
Btw, har ju inte nämnt nåt om hur lördagen var... Hade trevligt trots att jag blev matförgiftad tidigare på kvällen så jag tog det lugnt till en början. Vi åt på Retro och förade, drog sedan till Kristall, när de stängde vandrade jag och Erica till Marquise och sista stoppet blev efterfest i en lägenhet på Kungsholmen. Rolig natt :)
 
Åtminstone EN bild som las upp haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0