Sällskap var det, ja!

Drygt en timme kvar innan jag ska börja stänga och Erica har varit med mig ca 2½ timmar, alltså fram tills nu gick hon så det har varit super med hennes sällskap!
 
Har fått det komfurmerat nu att jag kommer jobba även lördag vilket är lite segt för av någon anledning hade jag börjat tänka att FÖRHOPPNINGSVIS gör jag inte det och sedan ställt mig in på det. Men men, världen går ju inte under och pengar är ju pengar. (Utan klagomål! " ") hade det varit nice att få OB också men ÄH, jag får ju inte dåligt med lön, haha
 
Hörde från Nicole nyligen också som är påväg in till stan för att fixa det sista innan resan så förhoppningsvis hinner jag träffa henne en sista gång innan hon åker bort i SJU månader! Will miss that bitch.
 
Men vi tjejer (som jag skrev i tidigare inlägg) ska ut en sista gång tillsammans och jag är massvis med exalterad över det. Vid löningshelgen är det så då har man nåt att se fram emot!
 
 
Erri när vi fikade för några veckor sen. Senaste bilden jag har på henne ^^
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0