Mums!

Vaknade för en liten stund sen och Kidah åkte nyss till skolan. Hon kom över igår, det var ett tag sen och vi gjorde cupcakes! Jag fick nån craving för bakelser haha
 
Är ledig idag från jobbet, förmodligen imorgon också eftersom att chefen inte hört av sig än. Måste prata med honom. Jaja
 
Annars? Idag måste jag städa upp lite här hemma, lämna tillbaka böcker på bibblan och hämta ut post. Förhoppningsvis kommer andra paketet idag så slipper jag gå två gånger!
 
Runt två är Erica ledig också så vi kommer nog ses en stund :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Fiin! Jag är verkligen sämst på att dekorera och sånt haha

Svar: Jag hade kunnat säga att det var jag som gjort den så fin men jag ska inte ljuga, det var min kompis... De jag gjorde ser gräsliga ut hahaha
Maxine

2013-10-22 @ 17:42:14
URL: http://sjuttoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0