Min älskade dator <3

Back at work och back to my computer som har stannat här hela helgen.
 
Ganska lugnt här, som vanligt och har jag lite tur kommer Erica för att hålla mig sällskap en stund :)
 
Helgen har i allmänhet varit helt okej. Ute i fredags och bara varit hemma sen dess.
Igår åkte jag in till stan en snabbis och mötte upp Alex för byte av skor och tjocktröja sen mötte jag upp Johan, åkte hem till mig och jag klippte honom och tonade hans hår. Roligt att träffas, det händer inte så ofta...
 
Den här veckan har jag inget planerat heller vad jag vet. Jobbar nu tisdag-lördag och övningskörning i långsträcka på söndag. Får se om det blir nånn utgång den här helgen. Annars har jag nästa planerad med Emma, Erica och Ronjja då Ronjja flyttar til Portugal om några veckor.
 
Dags att återgå här nu och paketera chokladkakor eller nåt... Haha
 
 
Inte bästa bilden men Johans hår innan klippningen (det är längre än vad som kom med på bilden!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0