Jingle bells

Same old, same old på jobbet idag- Lungt. Sitter och läser andra delen av Vargbröder så jag är underhållen kan man säga! När jag läst ut den (så fort som möjligt) måste jag lämna tillbaka den och två andra böcker på bibblan för att slippa betala en förseningsavgift och så har jag de resterande fyra böckerna hemma och jag lovat mig själv att läsa klart nu när jag gått ut gymnasiet haha (har lovat mig själv att göra det sen 7an).
 
Det är även världens rea på nelly just nu (uppåt 85%!!) så jag har beställt hem några prylar.
 
Förrsten har det slagit mig att det "redan" är oktober och det innerbär att man måste börja köpa julklappar typ NU för att slippa stressen och pengarlösheten i november/december. Vet redan vad jag ska köpa till Erica och det blir dubbelt där för att jag inte fixat nån födelsedagspresent till henne och vise versa haha
Till Emma har jag EN sak planerad men måste hitta nåt mer. 
Sen återstår mamma, Ian och Nico typ.
 
På tal om jul så är jag överlycklig över att den firas på landet i år! Mormor och morfar åker alltid utomlands så jularna blir bajsdåliga till skillnad från när alla samlas där så i år har jag något att se fram emot!!
 
2 månader och en vecka to go! Haha
 
Senast- 3 år sen och coola mormor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0