Too much?

Japp, igår blev det sent. Efter att ha legat hemma sen torsdags sjuk så tyckte jag att det var dags att gå ut. Men kanske inte skulle kört så hårt. Jag var med Erica, Emma och Rayd men det var mest jag och Erica under kvällen. Vi verkar kunna hålla ut längst verkar det som ;)
 
Har nu hur som helst kommit till Enköping och gudmor med familj där jag kommer att vara i två veckor nu när jag har intensivkurs. Det känns bra och jag känner mig bra välkommen här :)
 
Är sjukt trött dock så det blir väl att lägga sig tidigt så att jag kommer i tid imorgon, trots att jag sovit mestadels av dagen. 
Igår på Johannes Bar, sedan rullade jag och Erica vidare (med Evve som inte höll sig kvar så länge) till Kristall och till sist blev det Marquise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0