Tiden rinner iväg

Kvällens på er. Har nyss ätit laxröra med ris. Helt okej. Fel sorts lax dock.
Vad. Jobbig. Jag. Ska. Vara. Med. Alla. Dessa. Punkter.....(!)
Haha
 
Nej men idag hade jag en del saker jag skulle göra men typ inget av det blev av. All timing blev dålig plus att jag tänkte gymma men jag har blivit förkyld så vill inte göra det värre.
För övrigt så fyller Nico Pico två år imorgon!! Det ska inte bli något stort men tårta ska det allt bli! Erica ska komma över och hjälpa till med bakning och vi ska ha lite kvalitetstid :) Sedan mot kvällen så blir det hem till Alex och ha tjejkväll! Avve kommer också vad jag förstått det som.
 
Men nu ska jag ringa bästis och sen funtar jag på att bada. Weeey
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0