Prioriteringar

Sitter på jobbet och är inne på sista timmen och sista 30 sidorna av boken jag läser på. Men sparar på det så att jag har nåt att läsa på vägen hem :)
 
Jag blev jättesugen på att tatuera mig NU! Tyvärr har jag inga sparpengar och det är lite svårt med det här jobbet plus att jag betalar hemma så det känns som att jag inte har råd att spara undan.... Dessutom blir det säkert en prioritering på resa innan tatuering men får se när det blir av! Resa dvs. 
 
Det är redan november och jag har verkligen inget att se fram emot! Eller jo... Intensivkursen för körkort och julafton :) Men det är om mindre än två månader alltihoppa och efter det då? Jag kommer att vara fast i detta kalla land utan pengar att ta mig härifrån med. Haha 
Nej, skärpning! JAG SKA RESA, får rikta in mig på februari, därefter- TATUERING. Yes. Så får det bli.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0