Hårt liv

Jag är så himla distraherad! Eller nej, snarare ofokuserad... Det är så svårt att hålla mig till teorin nu för jag kan knappt läsa en paragraf innan jag glömt vad jag läst eller så fastnar det inte så en sida har mig typ 5-7 minuter att läsa! Istället för en, två kanske. 
Är sjuktigt trött också. Dessutom så vaknade jag ganska sent så hoppas jag inte blir så där hyperpigg vid elvatiden som jag brukar bli.
 
Massagen var förresten jätteskön! Och behövlig. Nu är jag helt oljig så borde duscha men jag vill först bli klar med ett visst antal sidor i boken.
 
Om två dagar är det tillbaka hem under helgen och det känns bra :) Ska bara ta det lugnt och plugga massor, massor!! Gud... Hur ska det gåååå, jag är liksom efter tre dagar redan trött och att plugga på helger är det värsta jag vet! Haha
 
Jaja nu får jag bara suck it up, det är ju för bra ändamål. Önskar bara att min menalitet lät infon sitta kvar i huvudet :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0