Cutting my self some slak

Tar en snabb paus här i allt teorilärande. Jag är till och med så duktig att jag köpt färgpennor för att highlighta det viktigaste! Och färger i samma färg som kapitlet hoho, rutinerad tjej var det, ja!
 
Imorgon har jag varken körlektion eller teorilektion så det blir att plugga för sig själv. Har ett par kapitel att läsa ( ca 90 sidor!) och frågor att svara på tills torsdag. MEN jag har även chansen att skämma bort mig lite och gå på massage imorgon :D Det var egentligen mormors tid men hon har blivit sjuk så jag fick tiden! 
 
What else?? Jag har laddat upp med dip och chips (alltid dip först!) och Ben & Jerry's! Köper aldrig det men jag ville unna mig lite och ge mig lite motivation till pluggandet här så Cookie Dough commin' up!
 
Just det, efter att jag duschade idag använde jag en kokosnötlotion som jag hittade hemma och den är ganska fet och luktar mycket så så fort jag rör på mig fläktas det kokosnötdoft haha
Vet dock inte hur länge jag kommer tycka att det luktar gott eftersom att det är den enda lukten jag känt idag!
 
Känner att det var länge sen jag fyllde ut inlägget med något annat förutom bilder så lägger jag in en låt här ;)
 
Hipster mode!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0