Blah blah

Godmorgon, vaknat på rätt sida idag och av en peppning från mormor! Trött så klart men lite frukost gör susen ;)
 
Lektion om 1½ timme sedan har jag inget förrän teorin vid fem i eftermiddag så då har jag möjlighet att jobba på egen hand.
 
Pratade förrästen med Mathias igår och han och Leon ska flytta till Husby om två veckor! Spännande spännande, hah 
Det hade varit så skönt att ha ett eget ställe. Men just nu är det en bra period hemma så det är ingen idé att stressa det. Det viktigaste är bara att jag fixar ett nytt jobb med fler timmar ELLER ett till extrajobb, men det kan bli lite krock med varandra och ganska komplicerat, för att skriva mig på kontraktet till lägenheten vi bor på tillsammans med mamma så att när hon hittar en annan lägenhet kan jag bo där eller byta den mot en mindre!
 
Nu måste jag fixa i ordning mig så att jag blir klar någon gång.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0