Bläää

Jag mår så dåligt! Mådde illa imorse när jag vaknade och nu blir det bara värre och värre :( vet inte vad det beror på....
Är i allafall på jobbet och är själv så det är inte så att jag kan vara hemma och vila. Men får se hur jag mår när chefen kommer (om ca 2½ timmar) för jag kanske måste hem i värsta fall. 
 
Men utöver det så har allt varit bra! I tisdags fyllde Nico 2 år och det kom över några. Mot kvällen åkte jag till Alexandra. Sov över där och vi hade det jättetrevligt. Sedan igår chillade jag bara hemma, Kidah var hos mig också :)
 
Och! Om tre dagar åker jag till Enköping för min intensivkurs! Kommer att vara där i två veckor så hoppas allt går bra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0