Yuppyipp

Heeej heej!
Hemma nu och tänkte strax lägga mig. Kanske först se på ett avsnitt Charmed :)
Igår var jag i skolan och hade redovisning med Sofia och Alexandra på religionen. Jag, Alex och Amelia köpte lunch på Hemköp och tog oss till Rålis och satt i solen :)
När vi var klara och hade snackat om allt möjligt åkte jag in till stan för att träffa Mathias och hålla mig sällskap med att shoppa och vi umgicks ett tag innan han åkte hem för att gymma.
Jag mötte då upp Emmorna som var i stan för att hitta en studentklänning så vi drog senare till Hellströms och invigde deras uteservering för i år. Satt där ett par timmar och kvällen slutade med att jag sov över hos Mathias.
 
Idag har jag varit med honom hela dagen. Vi gick ut på fältet utanför honom och solade (mamma tycker att jag har blivit tillräckligt brun för i sommar haha) och innan hemgång så åkte jag till Skogskyrkogården och köpte min studentklänning av en tjej. Hade en annan men den här är myycket finare! Kanske kan lägga upp en bild senare :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0