YEAH YEAH

Sitter just nu på balkongen medans jag lyssnar på Bobban och kommer bra igång med uppgiften för en gångs skull! 
Har pratat i telefon med Sofia och vi har hjälpt varann med länkar och info. Ska snart se till att äta lite och hinna diska men jag vill hinna komma lite längre. Sen är det bara opponeringen kvar att göra i en powerpoint på Lilians uppssats som ska presenteras imorn :)
 
Skulle ha träffat Emma i stan en stund i dag efter jakt på gratis flaskor av Lokas nya smaker haha, men det kommer jag inte hinna eftersom att jag måste bli klar med allt det här och sedan hjälpa mamma med rensning här hemma. På söndag blir det loppis också så förhoppningsvis lyckas man tjäna lite cash ;)
 
Det blev inte något speciellt roligt inlägg här nu men jag passar på att lägga upp en peppande låt som jag nyss la till i klassens flak-spellista som jag och Erica lovat varann att ha på våra flak HOHO
(nu hittar jag inte den riktiga videon -.- men den här är lite rolig :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0