Värmen är här!

Halloj där!
Jäklar vilket underbart väder det har varit de två senaste dagarna, speciellt idag!
Det har blivit att jag spenderat min tid en massa i Rålis nu. Igår lunchade jag där och var med Lilian, satt med ett gäng från skolan och hade det asmysigt! Senare gick Lilian och Alexandra kom, vi satt kvar ett tag tills vi till slut åkte till Kungsan och träffade hennes kompis Johan innan jag sedan drog hem.
 
Idag så var det jag, Alex, Lilian och Alveus som lunchade på Rålis, jag hade tagit med mig en lunchlåda från Lilla Asiens buffé (gott gott gott!). Vi hade en religionslektion efteråt och då slutade vi. 
För övrigt har jag då alltså varit på arbetsintervju på Hardrock Café så jag hoppas att det gick bra, så när jag var klar med den så mötte jag upp Mathias som hade jobbat och då var det tillbaka till Rålis med en strawberry cooler från 7/11 i handen :)
 
Nu hade jag tänkt plugga lite innan det blir läggdags men några bilder från igår och idag då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0