Rensning som aldrig tar slut!

Åååh! Jag är så trött.... Har bara sovit 5-6 genom hela veckan typ, förutom idag. 
Igår var vi några som drog ut- löning och allt ;)
Jag sov hos Mathias och kom hem, däcka och sov några timmar sen vid 8-9 började jag och mamma med att rensa skrubben och vi är fortfarande inte klara. Det är kaos i hela lägenheten men imorgon ska vi ha loppis så det blir att slänga skit och sälja annat och då är förhoppningsvis allt i sin ordning :)
 
Hoppas på att bli klara snart så att jag kan sova nånting iallafall! Ska väl upp runt halv nio eller nåt hehe
 
Jaja, ville bara ge lite update! Inte mycket annat på g. Det togs även några bilder igår men de har inte blivit upplagda så kan tyvärr inte dela med mig för tillfället. Däremot en bild på mig och Nico från idag!
 
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0