Pluuuuugg

Nu får jag faktiskt ta och lägga liite tid här för en gångs skull.
Har dock så himla mycket plugg nu i slutet men det är bara att bita ihop och göra sitt bästa för det imorgon är det exakt fyra veckor kvar tills studenten!
Studentklänningen hänger just nu på min dörr och nu känner jag att jag snart påbörjar en ny milstolpe.
 
Det har varit en långhelg nu och jag har spenderat det med vänner. Vi har mysit i Rålis, grillat, jag har sovit över hos Mathias i två nätter sen var jag och syrran förbi papps och hälsade på. Det var länge sen!
 
Några bilder från grillningen i fredags i Årsta.
Jag roade mig med pappas rastamössa och hittade sötaste bilden på Lenny när han var liten!
Jag idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0