Min dag i fulla muggar!

Åååh när ska jag bli klar med plugget??
Tar ju aldrig slut och det fylls bara på.
Aja, har varit hemma från skolan idag eftersom att jag inte har någon skola tektiskt sätt så jag satte alarmet på 10.00, gick upp dirrmode och gjorde kaffe och började sätta igång med plugget. 
Efter ett par timmars plugg mötte jag upp Sasan i nån timme och pratade och fick tillbaka min tjocktröja och kavaj som jag lämnat där sedan vandrade jag hemåt igen i det fina vädret. 
Jag satte mig och började plugga igen till syrran kom över och när mamma och killarna kom hem stannade mamma hemma och vi andra gick för att köpa det som fattades för att göra sushi :)
Därefter blev det bara att ligga framför tv:n tills Amanda åkte hem och då satte jag mig och gjorde klart det sista på det jag gjort idag.
 
Nu är det dags att sova och upp imorgon igen! Stressig vecka vecka har det varit och kommer att vara lite till!
 
Jag tycker att den här bilden passar ganska bra till hur jag känner just nu haha... GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0