Loppis, fika och promenix!

Hallåja!
Kom hem för en liten stund och tänkte precis sova men ville skriva lite här först!
Trots tre timmars sömn och skitvädret som varit idag har det ändå varit en bra söndag. Gick upp vid 9 och började fixa inför loppisen. Jag och mamma åkte dit men vi kom iväg två timmar tidigare än tänkt i och med att det började regna så vi fick inte så mycket sålt som vi kunnat! Det får bli på nästa söndag istället :)
Vi åkte hem och tog hem allt igen med bättre organisering. 
Jag tog en turbodusch och fixade mig, sen iväg till Fridhemsplan för att möta upp Jacob. Vi fikade och promenerade runt Kungsholmen vilket var väldigt trevligt :) Brukar inte promenera men jag har blivit mycket bättre på det i år faktiskt! Gillar det mer nu och får inte lika ont i ryggen som tidigare. 
 
Nu är det dags att sova och imorgon tänkte jag shoppa lite (saker behövs köpas!!) och sen ska jag träffa lilla Matti!
Suddig bild på mig idag men det har jag att erbjuda iallafall ;)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0