I'm back!

Jag lever!
Tog en oväntad bloggpaus (för mig med) och när det väl blivit så är det inte helt enkelt att hoppa upp på sadeln igen tycker jag hehe
Känns som att man måste uppdatera allt man inte skrivit sen sist men det tänker jag skita i!
Kortfattat så har jag sen sist varit i London med Alexandra från klassen. En bra weekend! Samma med Barcelona för ett par veckor sen med mamma.
Annars har det varit skola, umgås med vänner, festande och jobb! Däremot så har jag slutat på Provoice nu efter 1 år och 8 månader och är för närvarande arbetslös men jag letar! Ska även på en intervju på Hardrock Café på tisdag så hoppas det går bra där :)
 
Ikväll kom även Keisha hem från Norrland efter ett halvår så åkte in och mötte henne. Några andra kom också och innan jag åkte hem drog jag och Kidah till donken och åt och pratade lite. Så det var trevligt :)
 
Lite bilder från instagram här som jag kan uppdatera med!
Barcelona med mamma
UF arbete
Funderar på att lägga lite mer tid på att läsa igen! Det var så länge sen känns det som...
Två fagra (mitt nya ord) tjejer förra helgen hos Emma
Hos släkten och firade mammas kusins 13-årsdag!
Grill hos Roberto igår, perfekt till bakfyllan från kvällen innan
 Erica i uppsatt! Inget många sett ;)
Mösspåtagning i Rålis med aktiviteter
Min vackra käraste i sin studentmössa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0