Det börjar närma siiig

Japp, back to business igen då.
Var i skolan och hade två lektioner. Ganska värdelöst. Drog sedan till Emmornas skola och hjälpte bästis med en engelskauppgift som hon skulle presentera och efter det åkte vi in till stan för att hitta en studentklänning till henne.
Nu är jag hemma igen och har ätit så dags att börja plugga igen. Har världens uppgift som jag inte vet hur jag ska formulera och jag börjar bli stressad för de bara ger en fler och fler uppgiften, som vanligt när terminen lutar mot sitt slut.
FYRA VECKOR KVAR TILL STUDENTEN BARA!
Dessutom ska allt vara inne om två veckor och tekniskt sätt har vi bara 2 veckors skola kvar om man inte behöver komplettera något.
Aey.. Ingen idé att hurra än, tillbaka till arbetet nu!
 
Jag och Emmorna idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0