Ut i det sista

Nu, som vanligt, i sista minuten så har jag köpt studentpresent till Emma och Erica i Kista. Skönt att ha det klart!
Det blir alltså att gå upp vid 8 imorgon bitti, möta Rayd (Emmas pojkvän) vid tunnelbanan för att åka till Emmas utspring i Blåsut. Efter det ska jag till Thorildsplan och åka på Ericas flak och till sist till Emmas mottagning haha, mycket hopp blir det!
Där kommer vi fira henne och sen fixa oss för utgång. Möter upp alla (vi är ett ganska stort gäng) och drar först till Amba och efter några timmar till Whiteroom.
Det är alltså Emma, Emma, Linda, Erica och Pablo som tar studenten imorgon som kommer att festa tillsammans. Plus några till :)
 
Nu måste jag bara förbereda inför imorn, kläder osv, diska, duscha och sen måste det sovas!
Eller nää, jag måste äta först!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0