Lång uppdate

Hellu!
Sitter hemma och chillar med lillgrabben. Mamma är och fixar mitt studentplakat från sin kompis som ska göra den, spännande hoho
I fredags var jag på Sofias studentmottagning vilket var väldigt trevligt. Sköna människor var där och några som jag åkte till Magaluf med och inte träffat på ett tag! Mot kvällen drog jag till Kristineberg och firade Mathias med en massa folk vilket var kul, tills Mathias inte mådde så bra...
Dagen efter, lördagen, drog jag och Mathias till en restaurang och jag bjöd honom på china, sushi och mongolisk bbq buffé!
1½ timme och fem portioner senare åkte vi hem och på vägen träffade jag Ida så följde med till Alvik för att möta upp Patti och Jullan, drog hem till Jullan, förade, hamnade på Vickan, Alexandra kom och vi hade askul. Det var menat att Alex skulle sova hos mig men vi träffade på två killar när vi kom till Husby och snackade hela natten. Lite spontant sådär. Jag sov inte på natten utan kom hem direkt när jag skulle vara barnvakt och vid tolv så åkte jag till Täby där mamma hade loppis och jag hjälpte henne. Vid 8 på kvällen hade jag hunnit komma hem, duscha och hamna i Rålis med mina fina vänner men det blev inte som tänkt för Emma råkade slog i huvudet och fick åka till akuten men allt löste sig!
 
Idag mötte jag upp Johan iallafall och sushiade (lunchade med sushi!), sen promenerade vi lite och hamnade på Grönan, han jobbar där alltså, och fick åka flygande mattan gratis! :D
 
Bilder efter ett onödigt långt inlägg:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0