Det hade jag glömt..

Haaaaaaallååå dääär!
Har nyss duschat och ska snart ta mig till Kista och hämta ett par skor som jag beställt från Footlocker (oooooh) och köpa en kjol :)
Igår var mitt andra pass på Hard Rock och det gick bra. Mitt första långa pass också :) Däremot blev man helt sänkt efter bara 4 timmar men det är en vanegrej i och för sig. Hade glömt bort hur det kändes från när jag jobbade på Sandys för sen dess har jag bara jobbar från en kontorsstol liksom haha
 
Jag kom hem runt tolv och tänkte kolla på lite Charmed men det gick inte så långt innan jag däckade och har nu sovit i typ 10-11 timmar! Fortfarande trött ^^ 
Sååå dricka upp kaffet, klä på mig och röra mig mot Kista så att jag hinner det innan jag ska hämta Nico Pico på dagis :)
 
Onödig info: Kanske ska sätta igång med att träna igen. Alexandra har dessutom lyckats få tillbaka sitt gymkort så då kan vi träna tillsammans :) mer motivation är det ju!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0