Bilder från studenten

Hello!!
I'm back och skollös! Tagit studenten och påbörjar vuxenlivet nu. Känns både bra och dåligt men mest bra :) Tror också att det kommer kännas mer när alla börjar skolan igen efter sommaren. 
Tänkte börja med lite bilder från studenten då :)
Bilder från champangefrukosten
 
När vi satt i klassrummet och hade coachtid och skrev i varanns mössor
 
Studentbilden
 
Strax innan utspringet och nervera spelar ett spratt!
 
Utspringet! Lycka säger jag bara!!
 
Vänner och familj var där, fler än jag trodde skulle komma också! Dessutom hade jag coolaste plakatet EVER! Och två stycken ;) Måste även skryta om att andra elevers föräldrar var helt facinerade hohoho
 
 
 
Innan och efter flaket, Emma och Amanda åkte med mig :D
 
Och så några bilder från mottagningen :)
 
Jag hade en underbar dag och jag skulle kunna göra mycket för att uppleva den dagen igen!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0