Update om helgen

Tjenare!
Just nu är jag hemma och dricker kaffe och gör mig klar för att möta Jacob :)
I fredags var jag och Emmorna på en fest i Tekniska som var skitrolig och innan det var vi förbi Hellströms och hälsade på Ronjja vilket var väldigt länge sen!
Igår skulle jag ha firat Avve som fyllde 19 men jag blev matförgiftad och spydde hela dagen... Ville jätte gärna fira henne men man kan inte alltid få som man vill hehe
 
Efter min lilla träff med Jacob ska jag träffa Emma och Sasan, sen får vi se vad som händer :) vill passa på att göra så mycket som möjligt innan jag jobbar i tre dagar (kompensation kallar jag det för min lätta rastlöshet haha)
 
Från i fredags- Emmorna och beerpong! Tjejer mot killar och vi ledde 4-1 hoho (behövde gå innan spelet tog slut men vi hade ändå vunnit haha)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0