Nästsista dagen på juli

Vilket jäkla trist väder det är idag!
Man får ju absolut ingen sorts motivation till att gå upp ur sängen liksom...
 
Har inga fasta planer idag heller. Tanken är att jag kanske möter upp Emma i stan idag en stund och sen lite senare träffa Alexandra och hitta på något :)
För övrigt så spenderade jag i princip hela helgen hos Mathias och hade jättemysigt med film, glass och chips när vi inte var ute med David och Leon. I söndags var jag även ute med Alex, Amelia, Kidah och ett par andra killar och hade skitkul samt kom hem runt sex på morgonen så det var lyckat!
 
Sen kan jag även berätta att efter år och dar (känns det som) träffade jag Erica en stund igår och det var massa trevligt :)
Sen dess har jag bara degat hemma och vi får se hur länge det håller i sig!
 
Passar även på med lite instagram bilder när jag ändå håller på här :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0