Update i text och bilder

Japp... Då var lovet slut då och nu inleds sista terminen av gymnasiet. Lite blandade känslor gällande det. Gillar tanken om klasser, schema, rutiner (halvdant med det sistnämnda hehe) men det ska ändå bli skönt att slippa allt det negativa med skolan.
 
Idag hade jag en lektion som varade i inte mer än, WAIT FOR IT..., 20 minuter! Hah
Jag, Vickan och Tova gick och åt på Lilla Asien och när vi var klara hade Mathias precis kommit till Fridhemsplan så vi möttes och hängde i några timmar. Pratade om sommaren som var osv. Roliga saker!
 
Nu är jag hemma då och det var meningen att Sady och bäbis skulle komma på besök men hon glömde bort tiden så det får helt enkelt bli en annan gång :)
 
Men kan ju dela med mig av lite instagrambilder från de senaste dagarna!
 
Btw, måste göra en bredare index på bloggdesignen för bilderna får ju inte plats... det går inte att förminska de heller heh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0