Summer is early this year

Håller just nu på att ladda ner en del filmer som jag tänkt kolla på på flyget imorgon.
Än så länge är det Looper, Boot Camp, Zombieland och Shutter Island som laddas ner :)
Förbereder mig även för det som ska göras innan vi åker så det enda jag behöver göra är då att duscha, platta håret lite extra och rengöra badrummet.
Vi åker vid 07.00 så det är bara några timmar kvar nu!
Om jag inte har tillgång till internet så har jag då offline filmer att se och lägger in en massa låtar på offline Spotify hehe, har nu över 240 låtar och 34 filmer så jag känner mig ganska good to go! (Funtar på att ladda ner Stockholmsnatt haha)
 
 
Idag hade jag bara en lektion och då hade jag en presentation som gick ganska bra tycker jag. Vid lunch drog jag, Alex, Amelia och Madde (gammal klasskompis) till grillen och köpte mat, sedan upp för att äta hos Amelia. Satt och catchade up lite innan jag mötte Matte och hängde med honom ett tag. 
Vid fem kom jag hem, Catta och Benjamin kom över med pizza och efter maten drog jag in mot stan och mötte upp Emmorna en sista gång nu på två veckor. Bella skulle också ha kommit men det blev inte av tyvärr...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0