Längtan efter värmen

Har nu kommit hem från en bra arbetsdag, och skoldag också för den delen. Är en nöjd själ idag och jag har också löst hur det blir med jobbet eftersom att jag är borta i två veckor.
Åååh, det är så spännande, vill åka nuuu. Eller snarare vara framme, restan är tyvärr inget jag riktigt ser fram emot hahaha
 
Planerna för veckan är inte så speciella. Det blir skola och jobb och på onsdag är det tänkt att jag ska sova hos Alexandra då vi har några gruppuppgifter att jobba med. Helgen blir förmodligen inte nåt speciellt eftersom att jag är luspank så då kan man heller inte göra så mycket. Men träffa någon och kanske baka eller något blir nog bra, en filmkväll kanske??
 
Ja ja, nu ska jag ta det lugnt innan jag lägger mig, blir att kolla på lite GG avsnitt först!
Jag i skolan idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0