Goda nyheter!

Hej hej!
I've got some really good news my friends!
I tisdags bokade mamma en resa till Barbados och vi åker om exakt två veckor! Och kommer att vara där i två veckor också. Det är jag, mamma, Ian, Nico, Roger och hans barn :) Vi kommer att vara 11 stycken som åker tror jag. Dessutom kommer jag hinna vara med Amanda som redan är där några dagar inpå resan. :D It's gonna ba awesome! Sedan är jag inte en sån som gillar att åka långa resor men det är direktflyg så 10 timmar är helt okej med tanke på hur jobbigt det kan vara annars.
 
I övrigt så är det jättefint väder ute! Solen skiner och massa snö ligger på marken och träden osv, ändå så är det inte speciellt kallt ute. Det är ju vinter så varm är det inte men jag fryser inte ens om fingrarna!
 
 
Ett par bilder som min syster tagit där nere under tiden som hon varit där nu :)
 

Kommentarer
Postat av: JOssan

FYFAN VA NICE MAXINE!! :D
Hade lätt velat åka jag meed.

2013-02-10 @ 19:27:31
URL: http://sjuttoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0