Allt måste vara en dröm

Kom nyss hem typ. Efter jobbet mötte jag upp Erica i nån timme som en sista vistelse innan jag åker.
Nu kollar jag på Skins och efter det här avsnittet ska jag göra lite plugg!
 
Imorgon är jag ledig från skolan så ska städa det sista i rummet och rengöra badrummet sen är jag redy to fly!
De sista packningssakerna fattas men det kan jag inte packa ner förrän i sista stund.
 
Igår på kvällen kom Sasan och då gjorde jag sushi (blev OTROLIGT sugen på det igen...) och vi kollade på några The Big Bang Theory-avsnitt innan jag gick med honom en bit på hans hemväg.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Sötnosar!!

2013-02-19 @ 18:02:02
URL: http://sjuttoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0