Senaste dagarna

Hejsan svejsan
Här sitter jag och förbereder mig på en seriekväll innan läggdags men min dator har börjat hänga sig så det tar en evighet för ett avsnitt att laddas när jag streamar. I värsta fall har jag en film och även chips och dipp!! (som är ett måste)
 
Igår var sista dagen vi såg min moster och kusiner så jag, de, mamma, mormor, morfar och gudmor satte oss på Koh Phaniang (vet inte riktigt hur det stavas...) på söder och åt god middag! Allt var jättetrevligt och efteråt åkte jag, mamma, mormor, morfar och gudmor till oss för att snacka och dricka lite mer. La oss vid halv fem!
 
Idag kom Erica över och vi bytte ut julklappar, snackade, åt, drack glögg och testade lite inför vår nyårslook!
 
Fram tills nyår blir det bara jobb så jag har något att se fram emot iallafall!!
 
Nu ska jag återgå så kramis på er!
 
Kusin Noa
 
Jag och kusin Maia
Mitt körkort! Jag blev äntligen bra på ett leg! Hoho
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0