Last time

Såå. Idag har jag träffat Erica och tagit en fika (älskar att det rimmar), sedan kom mamma och Catta med bilen för att jag skulle en sista gång övningsköra nu innan uppkörningen imorgon! Så jag skjutsade hem Erica också.
 
Imorgon gäller det alltså! Jag önskar INNERLIGT att jag klarar den på första. Det hade varit så jävla skönt!! Jag kommer bli så besviken och arg om jag inte gör det haha
Fick även höra att Kian klarade sin uppkörning idag så det var roligt att höra ju!
 
En till glad nyhet är att idag så blev bästis moster till en liten Floyd! Så grattis till familjen där! <3
 
Ikväll blir det ett avsnitt av Parenthood, sedan PH och sist upp SOVA. Har varit riktigt trött idag så jag måste se till att vara utvilad, fokuserad och stabil imorgon. 
 
Jag idag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0