Kul helg!

Hej hej!
Jag är uppe och ickebakis, hur skönt som!!
I fredags var jag ute med Erica på det vanliga- Kristall och Marquise haha, vi hade jättekul men inte lika rolig morgondag. Så igår låg jag bara hemma och mådde dåligt. I går var även Barbados Independance Day så jag och mamma drog till festen som låg i Hornstull och träffade folk man kände, och inte kände...? Haha
Pappa kom också så det var kul! Hade även önskat att Amanda och Leon kunde komma också men men, gjorde det bästa av situationen :)
 
Idag blir det att slava körkortsteori för imorgon har jag prov!! Press minst sagt.. Mormor kommer också idag! 
Men dags att återgå till allt nu, tja så länge!
 
 
Två bilder från i fredags och två från igår!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0