Kom igen nu förfan, Maxine

Jaha ja. Då har man fastnat framför Nellys rea och jag har inte ens pengar så förstår inte varför jag gick in från första början för nu kan jag inte sluta....
 
Igår kom Emma förbi här och sedan mötte vi upp Rayd och andra Emma och drog till Theos och tog några glas. På tisdag åker Emma bort i över två veckor till Thailand så det blev sista gången jag ser henne innan hon kommer hem igen. 
 
Hon och Rayd drog ganska tidigt så tänkte passa på att möta upp Erica, Matte och David som var på Kristall. Malmquist följde med (andra Emma haha) och det var ganska trevligt. Jag var väl å andra sidan den som var mest nykter (med marginal!!) för jag och Erica åkte hem tillsammans och när jag kom hem var klockan strax efter fyra och jag tänkte mig helt nykter då, första gången på år känns det som! 
 
Egentligen borde jag fixa mig för snart kommer mamma hem och jag (hihi) ska köra till Sollentuna och vi ska väl fixa det sista inför jul :)
 
Om jag får tag på Erica och hon inte är allt för bakis så ska hon komma hit och hjälpa mamma med hennes mobil så fixar väl nån middag och så :)
 
OCH!! Imorgon kommer Keisha hem efter 4-5 månader så ska bli så kul att träffa henne igen!!
 
Gotta go ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0