Helt slut!

Åh gud jag är helt slut! 
Sov bara fem timmar inatt och sedan har jag varit med mamma, även Jason, Andrew, Ian och Nico och gjort lite julshopping. Inte från mitt håll men mamma och Jason iallafall. Jag har även kört massa bil, varit förbi jobbet på möte och nu är jag dödstrött. Har även en del att göra imorgon. Städa hemma, byta ett par av mammas skor, möta upp Erica så hon kan julshoppa på mitt jobb och SEDAN ska jag träffa Keisha! Kommer att komma hem till henne lite tidigare för att hjälpa till inför kvällen osv. 
 
 
Vet inte om jag ska fixa nåt att äta (nåt gott gott) och se på nån cheezy tonårsfilm? Känns för tidigt för mig att somna. Kommer förmodligen att vakna vid fyra i så fall och inte somna om förrän tre timmar senare liksom.
 
Ian idag
 
Jag- Ian.... varför är du så cool???
Ian- jag är inte cool, du är cool.
Jag- naaaaaaw...!!
Ian- ja, du är superduper cool!

Made my day!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0