GOD JUL!!

Merry Christmas allihopa!! 
Jag som egentligen borde sova är vaken och trött. Känner att det kommer ta ett tag liksom så jag väntar lite till. Tycker att det är jättejobbigt att lägga sig för att sova och sedan bara ligga där, jag lägger mig hellre och somnar inom loppet av en kvart haha
 
Idag har jag fått en del gjort. Hade lite göror hemma innan jag åkte med mamma till Bromma där min väska varit kvarglömd (kan man säga så) innan jag åkte in till stan för att möta Erica. Vi åkte till mitt jobb där hon julshoppade lite (med rabatt såklart hihi), sedan åkte vi till en H&M för att byta ett par skor till mamma. 
 
När vi var klara åkte jag till Råcksta och mötte upp Keisha och ett tag senare kom Kidah och Joy. Vi åt jamaicansk mat och snackade. Inget speciellt men det var mysigt och hur trevligt som!
 
Nu när jag kom hem har jag paketerat det sista och organiserat lite. Nu har jag bara övernattningspackning kvar så att jag imorgon bara behöver tänka på att göra mig i ordning och packa in allt i bilen. Vi ska vara på landet mellan 10-11 så det är nog dags för mig att avrunda här.
 
 
 
Som sagt- God jul! Och godnatt på er. Från "mig alla"- till er alla- en RIKTIGT god jul ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0