FRANK <3

Snacka om att jag var trött. Har sovit i princip 12 timmar inatt... Fan då, nu kommer jag inte kunna somna inatt och jag som ska upp vid sex senast.
 
Jaja! Planer för idag- Städa rummet, hämta ut min nya mobil (!!) och övningsköra- *förhoppningsvis* en sista gång- med Catta :)
 
Btw, jag var inne på youtube för att höra lite Frank Ocean eftersom att det var ett bra tag sen och vad har de gjort??? JO de har tagit bort ALLA bra låtar med honom och så är det bara den här skitmainstream musiken kvar... MEN jag hittade en lösning. Jag blev medlem på Soundcloud (har aldrig förstått mig på den) och gjorde en lista enbart på hans bra låtar, sååå glad att jag hittade dem :D
 
HÄR kan ni gå in om ni känner fört, och lyssna på riktig musik ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0