Äntligen!

Äntligen kan man logga in igen! Det har varit nåt inloggningsproblem så smart att jag lagt upp några tidsinställda inlägg ;)
 
Nu är jag tillbaka till gamla vanor iallafall med jobb och chillmode. Uppkörningen gick inget vidare så har fortfarande inte körkort än men har bestämt att övningsköra så mycket som möjligt innan nästa uppköring (om över en månad!! -.-). Jag som ville nå upp till mitt mål och ha körkortet innan året är slut... Men men! Vad gör en månad liksom :)
 
December kommer förmodligen bli ganska hektisk här på jobbet. Julkänslor osv ;)
Sedan kommer jag att jobba hela januari själv då Duane åker till Tobago och jobbar på plantaget. Men när februari börjar ska jag se till att hitta ett annat, mer stabilt, då heltidsjobb! Kanske har lite lycka då också med körkortsmerit. 
Vill så fort som möjligt betala av till mormor och även börja spara till resa i sommar. Jag kommer dock aldrig hinna spara till både Barbados-resa (syrran flyttar dit nästa månad) och Portugalresa... Om jag inte vinner 100 000 på lotto förstås, haha
 
Nu måste jag återgå till jobbet iallafall!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0