Vaxholmsbo i två dagar

Efter två dagar borta i Vaxholm har jag nu kommit hem. Det var jag, Linda och Rayd som sov över hos Emma första natten och sista nu var det bara jag och Rayd. 
Inatt var vi och fiskade kräftor, första gången för mig så det var spännande! Bara det att jag trampade i träsk med mina vita stor som inte är så mycket annat än bruna nu haha
 
Kom hem tidigt idag, efter 5 timmars sömn för att fixa en hylla till mitt rum men det är inte förrän nu som mamma och Roger åkt iväg för att hämta den och det är meningen att jag ska fixa rummet och göra rent listerna (??). Fattar inte hur jag ska kunna göra det när den gamla byrån står i vägen....
 
Idag är det fredag och jag har inget planerat och inga pengar. Hade velat fira Alexandra som fyller år idag, speciellt nu när hon flyttar till Linköping om några dagar bara... Kanske kan låna lite av mamma i och med att löning är på fredag.
 
Jag och bästis påväg hem till henne här om dagen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0