"Vafan händer??"

Åh guuud vad trött jag är......!
Har inte sovit speciellt mycket inatt för jag och Kidah kollade på film först och sen ringde Isaak och vi snackade om hur det blir på min födelsedag vilket var ett samtal som aldrig hade ett slut haha
Det slutade med att jag däckade och Kidah pratade med honom så jag har ingen aning om hur det gick där.
 
Nu  har jag hur som helst vaknat, helt förvirrad och ensam hemma. Fattade ingenting. Men för att vända på dygnet vart det lika bra att gå upp nu. Får se till att hålla mig vaken bara. Och inte sitta/ligga i sängen (vilket jag gör nu) för då somnar jag på en gång!
 
Så jaa, här har ni den nakna sanningen. Btw, Kidah var så gullig och plattade mitt hår igår inför lördag! Kan ju säga att det gick nästan dubbelt så fort som om jag hade gjort det haha
Men.. Godmorgon på er då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0