Plaaans

Kvällens på er!
Här sitter jag i myskläder och lyssnar på musik medans jag gör en lista på folk som kommer och firar min 19-årsdag (höll på att skriva 18 men icke!!) på lördag! :D
 
Jag gör lite planer också och hittills ska jag ha några tjejkompisar hemma för att äta middag och senare drar vi för att föra innan vi klubbar. Vet dock inte än vad som ska lagas till middag, vad jag ska ha på mig, vilken klubb vi ska till osv
Inte heller helt hundra på vilka alla är som ska komma och fira mig men det viktigaste är att jag har mina närmaste såklart! Att man är fler gör inte alltid saken roligare men jag vill ändå bjuda folk och så är det upp till dem :)
 
 
Och jag missade helt att berätta om igår! 
Jag åkte till Solna för att träffa Serdjan hos honom och strax efter drog vi till Kungsan och kollade på några dancehall uppträdanden sedan var det ett reggaeuppträdande med Marwin och Leo vilket jag inte visste om så det var roligt! 
Träffade MASSA bajaner (folk från Barbados) som man känner eller är bekant med plus några andra och även lillebrorsan var där med sina kompisar. Min syster skulle ha kommit men missade det totalt och precis när jag gick fick jag reda på att min andra bror skulle komma men eh, inte hela världen!
 
Jag och Serdjan drog tillbaka till honom ett tag och kvällen slutade hur som helst med att jag mötte upp en full Mathias och sov över hos honom!
 
Suddig bild på mig och "lille"bror Lenny (som nu är längre än mig!!) igår i Kungsan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0