My Birthday

Hemma igen efter två nätter hos Mathias!
Min födelsedag var jättebra och bättre än vad jag trodde att den skulle bli där under dagen och inte visste vart vi skulle. Det blev Vickan trots allt men det var bara att göra det bästa av situationen.
 
Så Emma, Emma, Erica och Kidah var här och vi åt middag och förade, sen drog vi in till Kungsan och mötte upp alla. När de stängde var jag fortfarande sugen på att fortsätta festen så jag, Matte, Leon, Kidah och Jacob mötte upp Amelia och Alexandra så drog vi till nån som bjöd på en halvdöd efterfest men jag och Alex var fortfarande taggade haha
 
Till slut drog vi hemåt och däckade gaaaanska fort hoho
Igår blev jag bjuden på sushibuffé av Mathias i födelsedagspresent, SÅ GOTT! Och så drog vi hem till honom igen och hade filmmys :)
 
Bildbomb från mina och alla andras bilder haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0