Lyckad dag!

Litet myssamtal med en efterbliven Mathias på andra änden av tråden. För visso att han inte hör något i sin sketna telefon men men ^^
Har även spenderat den senare kvällen till att kolla på ett par avsnitt av Cold Case men under dagen har jag jobbat på mitt nya jobb! Första dagen på Small Island Chocolate & Coffee :) Allt gick bra men trots att det var ganska chill så är mina fötter lite trötta.
Vilket jag också är fastän jag inte känner det. Som vanligt. Men ska se till att sova snart så att jag kommer upp till mötet hos AF imorgonbitti.
 
Igår förresten så var jag, mamma och killarna med mammas moster och den lilla familjen och åt glass, köpte pizza och drog till Långholmen där majoriteten badade. Inte jag tyvärr, det var lite för kallt för det dessutom.
 
Och! Imorgon blir det dessutom en liten träff med Alex och Lilian från klassen, ska bli trevligt med fika och jag har inte träffat Lilian sen studenten då hon varit utomlands mycket. 
Killarna igår på väg till Mariatorget
 
Jag idag på väg till jobbet
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0