Halvdåligt humör

Ingen bra början på dagen kan jag bara säga på en gång. 
Men! Jag har hela dagen på mig och nu håller jag på att fixa mig för att träffa Sasan och vara ute i solen :)
 
Igår var jag med honom, hans syster och hennes kille och sen åkte jag till Mariatorget där Sez jobbar och chillade med honom och Johan. Det var trevligt och vi snackade om gamla minnen hihi
 
Idag har jag inget riktigt "wrote in stone"-planer i och med att folk alltid ändrar de. Så jag tänker inte förvänta mig nåt från folk längre.
 
So we'll see what the outcome will be!
 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Men jaaaaaa vad snygg du är!!!!!! <3

2013-08-10 @ 12:13:08
URL: http://sjuttoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0