Best Vines

Äntligen fått sova ut ordentligt nu! Var lite tufft att komma upp men ett par samtal med några vänner så blir man pigg och glad :)
 
Igår var jättetrevligt och det var kul att träffa det gamla ESN gänget på grundskolan igen! Jag hade med mig Kidah till Lionbar och sen mötte jag upp Alexandra och några andra så drog vi till Bonden bar i Medis och sen började resten rulla in. 
Vi tänkte dra till Oxid men när vi kom dit var det FULLPROPPAT och en lång kö. Det är ju så sjukt litet där så vi drog. Jag, Patti och Marika svängde förbi donken innan hemgång. Det var inte en spårad kväll men det var inte mindre trevligt för det!
 
Om en vecka fyller jag år och DÅ ska vi spåra! Hoppas bara att jag får lite pengar för min lön kommer vara bajs plus att 1000 kr går till räkningar och linser. Då har jag bara några hundra kvar för resten av månaden...
 
Gotta go nu för jag har fastnat på Best Vines... Döööööör!!
(Tror att jag har hållt på med det här inlägget i en timme nu.. hah)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0