Updatination

 
Alldeles strax dags för mig att sova! Det blir att gå upp tidigt imorgon för skola och efter det blir det att kolla på en lokal inför studentskivan. Engelen. Inte den bästa kanske men den får duga! Den är mysig, jag och Lilian har redan varit och kollat på den i våras :)
 
Kvart över tre slutar Sofia skolan så hon ska bjussa på middag som en sen födelsedagspresent hehe, och till kvällen blir det utgång med my man Erica!
 
Idag var det skola, ganska chill dag faktiskt! Och när jag hade slutat så mötte jag upp Sady i Fridhems och vi fikade innan jag tog mig till jobbet. Gick faktiskt väldigt bra idag och jag vill en Kombi-vattenflaska! Hahahaha
 
Sedan har jag även plattat håret och det är inget man märker förrän man börjat men jag har inte tvättat ut speciellt mycket balsam ur håret så det ser typ fettigt ut :P Men det är väldigt platt iallafall, om man ska se det från den ljusa sidan vilket jag borde göra oftare hehe
 
Nej, sovtime!
Håhå! Nostalgi! Jag, Nicole och Sara hade kul en dag efter skolan på GinaTricot i 8an. Good times, good times♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0