Ny vecka, nya tag

Japp, måndag dårå. Kom hem från jobbet för inte allt för länge sen.
Först var det skola, har som tur är bara två lektioner på måndagar så det var skönt, det gick smooth!
Åkte därefter till jobbet, chillade ett tag, mötte upp Matte vid Alvik torg efter han slutat och vi gick till grillen, jag började en timme tidigare och slutade då alltså tidigare.
Helgen har varit bra! Fredag var skitkul och resten har jag mest tagit det lugnt.
 
Får helt enkelt se vad den här veckan har att bjuda på! Ska se om jag hittar någon bra film att ladda ner innan jag ska sova ikväll :) Så blir det popcorn och mys till det hihi
 
Och! Löning imorgon, underbart! Måste även förbi Swedbank i veckan och fixa in studiebidraget på mitt egna konto, får se hur det går också ;)
 
Fina Erica som gjorde mig sällskap i lördags och det blev tonfiskmacka på det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0