Lyckad kväll!

Vilken kväll igår!
Jag och Erica åkte in mot Odenplan för att föra på Daam, Johanna och Ali var där också.
För att hinna vidare och utforska stan så gick vi hyffsat tidigt därifrån och hamnade på Amba, bara jag och Erica dårå.
Hennes klasskompis var där och fixade så att vi bleb bjuda på massa drinkar håhå och det blev att vi stannade där nästan hela kvällen. När vi bestämde oss för att gå så hörde Marwar av sig och då mötte vi upp honom vid Lion Bar, tog en sista drink där och sen var vi bara TVUNGA att fyllekäka, annars är det ingen fylla typ haha
Såå, donken såklart då. Vi träffade på min chef Carla och hennes bästa vän som jobbar på jobbet- Anela och så drog vi hemåt.
Det visade sig att Anela bor i Kista så vi åkte tillsammans hon, jag och Erica :)
 
Vaknade ganska sent idag, halv två liksom men nu är jag vaken och måste duscha och fräscha upp mig, orkade inte tvätta bort sminket när jag kom hem så känner mig allmänt äcklig hehe
Erica och jag på Amba
Och så på donken med Marwar. Sista bilden tycker jag är så rolig för jag tog kort precis samtidigt som jag ramlade av bänken vi satt på. Jag har nu förstått att den är bara till för två vanligt stora folk att sitta på, inte tre för det blir två ändå tillslut haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0